Coș de cumpărături

Termeni și condiții

Site-ul www.florariadana.ro este administrat de Orosz Corina Dana PFACUI32930788, F12/547/2014, cu sediul social în Septimiu Albinii 129/70, localitatea Cluj Napoca, Judetul Cluj, denumită în continuare “Florăria Dana”.

Florăria Dana furnizează servicii sub rezerva următorilor termeni, condiţii şi dispoziţii (numiţi în continuare “Termeni şi Condiţii”). Prin accesarea, vizualizarea, sau folosirea acestui site indicaţi faptul că aţi înţeles aceşti Termeni şi Condiţii şi îi acceptaţi ca echivalent juridic al unui contract scris şi semnat, oferindu-vă acordul asupra acestor Termeni şi Condiţii. Florăria Dana îşi rezervă dreptul de a modifica aceşti Termeni şi Condiţii în orice moment, cu efect imediat ca urmare a postării pe site-ul nostru.

1. GARANŢIA FLORĂRIEI DANA

La Florăria cu Dana, suntem dedicaţi să oferim servicii şi produse excepţionale. În cazul în care, pentru orice motiv, nu sunteţi complet mulţumit de produsele cumpărate sau de livrarea acestora, vă rugăm nu ezitaţi să ne contactaţi. Folosim doar cele mai proaspete flori disponibile pentru buchetele si aranjamentele noastre florale pentru a ne asigura clientii nostri se vor bucura cat mai mult de produsele noastre.

Acest site este oferit sub forma sa actuală (aşa cum este disponibil la momentul accesării) fără nici un tip de garanţii explicite sau implicite, cu privire la funcţionare, informaţii, conţinut, materiale sau produse ce sunt incluse pe site. Florăria Dana nu va fi răspunzătoare pentru daune de orice fel, care decurg din utilizarea acestui site sau a produselor achiziţionate cu ajutorul site-ului, inclusiv, dar nu limitat la daune directe, indirecte, incidentale, punitive şi subsecvente.

2. PRODUSELE ŞI SERVICIILE OFERITE

Florăria Dana vă oferă spre vânzare buchete, aranjamente florale si produse florale funerare realizate din flori variate, plante ornamentale şi accesorii speciale. Descrierea fiecărui produs este disponibilă pe pagina produsului, împreună cu modul de ambalare şi eventualele accesorii. De asemenea, vă oferim posibilitatea de a însoţi buchetul sau aranjamentul floral de un mesaj scris de mană pe o felicitare, care la cerere poate fi special creat de noi, după primirea câtorva detalii din partea dvs. Acest serviciu este gratuit.

Fotografiile care însoţesc descrierea produsului au titlu de prezentare şi pot diferi faţă de produsul final. Fiecare buchet este facut intr-un mod unic şi poate arăta uşor diferit faţă de poză de pe site. Cu toate acestea, vă garantăm că respectăm întocmai numărul de flori şi aspectul general prezentat pe site.

PREŢURI, CULORI, DISPONIBILITATE

Preţurile produselor afişate pe site conţin toate taxele. Toate preţurile afişate pe site pot fi modificate. Disponibilitatea anumitor produse şi altor articole de pe site-ul nostru se poate schimba în orice moment, fără preaviz. Vă rugăm să reţineţi: culorile florilor şi ale altor produse pot suferi modificări în funcţie de monitor sau ecranul dispozitivului dvs. In cazul in care optati pentru un produs pe care nu il putem livra din cauza stocului(tipuri de flori, plante sau accesorii) vă vom contacta pentru a vă propune inlocuirea componentelor lipsa cu ceva similar ca si pret si calitate.

GARANŢIA DE CONFORMITATE PRODUSELOR

Produsele disponibile la comercializare pe site-ul florariadana.ro beneficiază de garanţie în bază O.G. 21/1992, Legea 449/2003 şi O.G. 174/2008. Excepţie de la garanţie o fac produsele de tip perisabil: flori şi/sau plante. Pentru produsele perisabile oferim o garanţie de: minim trei zile pentru menţinerea prospeţimii florilor, în cazul respectării regulilor de întreţinere menţionate pe cartonaşul care însoţeşte buchetul.

Se consideră că un produs este în conformitate cu contractul de vânzare-cumpărare dacă sunt îndeplinite cumulativ următoarele condiții:

a) produsul corespunde descrierii făcute de vânzător și are aceleași calități ca și produsele pe care vânzătorul le-a prezentat că mostră său model;

b) produsul corespunde oricărui scop specificat solicitat de către consumator, scop făcut cunoscut vânzătorului și acceptat de acesta la încheierea contractului de vânzare-cumpărare.

Răspunderea noastră (florariadana) pentru lipsa conformităţii produselor comercializate este angajată dacă lipsa de conformitate apare în termen de 48 de ore de la livrarea produselor.

Toate bunurile comercializate de Florăria Dana beneficiază de condiţii de garanţie conforme cu legislaţia în vigoare şi cu politicile comerciale. Bunurile sunt noi şi provin din surse autorizate de fiecare producător în parte.

3. METODE DE COMANDĂ

Pentru a trimite o comandă pe site-ul Florăria Dana trebuie să aveţi minim 18 ani.

După alegerea produsului potrivit dorinţelor dumneavoastră şi alegerea datei şi intervalului orar de livrare, adăugaţi produsul în coşul de cumpărături. Puteti sa realizati comanda fie ca si vizitator(fara a va inregistra un cont pe platforma noastra) fie puteti să vă autentificaţi în contul dvs (sau să înregistraţi un nou cont). Completaţi apoi adresa de facturare şi cea de livrare, textul mesajului care va însoţi buchetul sau aranjamentul floral şi alegeţi o metodă de plată.

În cazul în care doriţi să vă ajutăm la compunerea mesajului (serviciu unic şi gratuit al Florăriei Dana) vă rugăm să completaţi în câmpul special pentru mesaje, un minim de informaţii necesare pentru o personalizare eficientă: numele persoanei (apelativ , dacă este cazul), ocazia (zi de naştere, onomastică, aniversare, felicitări, etc), un minim de detalii personale pe care le consideraţi semnificative şi care pot fi introduse în poveste.

Aici veţi regăsi toate detaliile comenzii: descrierea produsului/produselor, data livrării şi suma pe care o aveţi de achitat. După confirmarea comenzii veţi fi redirecţionat după caz: către serverul de plată securizată BT Pay pentru plăţile cu cardul online, sau dacă doriti plata la livrare sau in locatia noastră veţi vedea toate detaliile de localizare şi contact.

După confirmarea plăţii, veţi primi un email de confirmare a comenzii plasate ce va conţine toate detaliile acesteia. După verificarea acestor informaţii, în cazul în care există erori, clientul are obligaţia să notifice serviciul clienţi la adresa: [email protected] Florăria Dana nu va fi făcută responsabilă pentru orice amânări, întârzieri sau greşeli de comunicare cauzate de erori ale clientului, omisiuni, defecţiuni tehnice, întârzieri de transmisie, fie că sunt sau nu rezultate ale unor forţe majore, distrugeri, furt sau acces neautorizat în bazele de date sau sistemele proprietate a companiei.

Confirmarea de livrare va fi trimisă prin email sau whatsapp, şi va fi însoţită la cerere de o fotografie a buchetului livrat.

MODIFICĂRI ŞI ANULĂRI DE COMENZI

Anularea comenzilor se poate face numai prin notificare scrisă şi trimisă la adresa [email protected] Permitem modificarea sau anularea comenzilor cu minim doua zeci si patru (24) de ore înaintea datei de livrare solicitate sau minim cinci (5) zile în perioadele anumitor sărbători (Crăciun, Ziua Îndrăgostiţilor, 1-8 Martie – din cauza volumului extrem de mare de comenzi în aceste perioade).

RECLAMAŢII

Facem toate eforturile pentru a vă asigura că veţi primi servicii excelente. În cazul în care, în orice moment, aveţi probleme cu o comandă, vă rugăm să ne trimiteţi un e-mail la [email protected] sau telefonic la numărul de telefon 0750 712 874. Reclamaţiile făcute pe email trebuie să cuprindă numele şi datele de identificare ale clientului, datele de contact (număr de telefon, email şi numărul comenzii la care se referă reclamaţia) şi obiectul reclamaţiei – descriere şi fotografii, dacă este cazul.

4. LIVRAREA PRODUSELOR

Floraria Dana livreaza GRATUIT toate produsele prezentate pe site in Cluj Napoca si contra-cost localitatilor limitrofe Municipiului Cluj Napoca.

POLITICA DE LIVRARE

Floraria Dana livreaza in sistem propriu sau apeland la terti in conditii exceptionale.

Programul de livrari este: Luni-Vineri intre 9:00-20:00, Sambata: 9:00-16:00; Duminica: 9:00-16:00

Produsele noastre sunt disponibile pentru livrare în aceeaşi zi, în minim patru (4) ore de la plasarea şi confirmarea comenzii. Pentru livrare în aceeaşi zi comanda trebuie să fie plasată şi confirmată la plată înainte de ora 16:00. Livrările comenzilor confirmate până la ora 16:00 se vor efectua în intervalul orar ales de către client în momentul comenzii. Ora fixă de livrare nu poate fi garantată.

Pentru a solicita un anumit interval de livrare, vă rugăm să-l selectaţi în câmpul special în momentul comenzii. Vom face tot posibilul ca livrarea să fie în concordanţă cu preferinţele dumneavoastră. Sunteţi de acord că orele de livrare solicitate de dvs. nu sunt obligatorii, ci doar estimări şi că nu aveţi nicio pretenţie împotriva noastră pentru orice întârzieri sau livrări anticipate. Pentru a nu dezvălui surpriza, mesagerii noştri nu vor telefona destinatarilor la livrarea produselor. Facem constant eforturi pentru a respecta intervalele orare alese de clienţi, dar acest lucru nu poate fi garantat în condiţii de trafic intens, volum mare de comenzi, vreme nefavorabilă sau alte condiţii de forţă majoră.

Înainte de sărbători importante, vă recomandăm să plasaţi comenzi cu cel puţin 3 zile în avans.

DREPTUL LA ANONIMITATE

Puteţi opta pentru a nu dezvălui identitatea dvs. destinatarului. Dacă nu ați completat numele dvs in textul mesajului transmis sau nu v-ași semnat in niciun mod, noi nu vom dezvalui destinatarului numele sau alte informatii legate de dvs. În anumite cazuri însă, cum ar fi anchetele oficiale ale autorităţilor competente, vom fi nevoiţi să divulgăm numele unui anumit client.

EVENTUALE DIFICULTĂŢI LA LIVRARE

În situaţia în care destinatarul nu poate fi găsit la adresa furnizată sau accesul la acesta este restricţionat (în situaţia în care adresa este a unei companii/instituţie publică/spital) şi accesul mesagerilor noştri este limitat, coletul poate fi recepţionat de o terţă persoană (recepţioner, portar, s.a.) doar dacă această persoană va semna pentru primirea coletului. În aceste condiţii comandă va fi considerată livrată. În cazul în care nicio altă persoană care are acces la destinatar nu doreşte să semneze pentru primire, nu putem fi făcuţi responsabili pentru livrarea nereuşită. În cazul în care va exista orice fel de refuz al primirii comenzii, vom anunţa asupra acestui lucru.

5. METODE DE PLATĂ

Florăria Dana foloseşte cele mai sigure metode de plată disponibile pentru a se asigura că procesarea plăţii dvs. va fi executată în condiţii de siguranţă şi securitate.

Metodele de plată acceptate de Florăria Dana sunt:

Plată cu cardul, online – în timpul comenzii veţi fi redirecţionat către către serverul securizat de plată. Introducerea datelor cardului trebuie făcută cu atenţie pentru a putea finaliza comanda. Procesatorul de plăţi online este pus la dispoziţe de Banca Transilvania.

Va rugăm să citiţi politicile noastre de confidenţialitate pentru mai multe informaţii.

FACTURARE

Toate comenzile plasate pe website vor fi livrate doar după achitarea întregii sume din bonul de comandă sau in cazul plătii la livrare, după ce aţi confirmat că acceptati produsul. După plasarea comenzii veţi putea accesa contul dvs. de utilizator pentru a vedea şi descărca factura fiscală sau puteți solicita trimiterea facturii fiscale prin email. In cazul plaţii la livrare sau ridicării personale din locaria noastră veţi primi bon fiscal.

6. POLITICA DE RETURNARE ŞI ÎNLOCUIRE A PRODUSELOR

Conform legislaţiei române în vigoare orice client are dreptul de a returna produsele achiziţionate, prin apelare la denunţarea unilaterală a contractului de vânzare-cumpărare încheiat la distanţă, fără invocarea vreunui motiv. Produsele neperisabile se pot returna în termen de 14 zile calendaristice de la primirea comenzii. Produsele perisabile nu se pot returna – florile sunt considerate produse perisabile.

În cazul în care produsele (flori şi cadouri), care sunt afişate pe site sunt indisponibile efectiv în stoc din cauze externe – lipsă de disponibilitate temporară la furnizori sau a unor restricţii locale – Florăria Dana nu este obligată să anunţe clientul faţă de stocul disponibil în timp real. Cu toate acestea, va garantăm livrarea unui număr de flori egal cu cel declarat pe site la descrierea produsului comandat. Va garantăm, de asemenea, înlocuirea florilor/cadoului cu altele/altul cu o valoare cel putin egală cu cele afişate pe site.

Procedura de retur:

1. Puteti returna numai produsele care nu sunt perisabile si/sau alimentare. In consecinta, florile si dulciurile nu se pot returna, jucariile sau vazele da.

2. Returnarea se face prin trimiterea produselor la adresa: str. Dambovitei,fara nr. (in spate la PANEMAR), Cluj-Napoca 400584, prin orice modalitate doriti.

3. Transportul coletului de retur va fi platit de catre dumneavoastra.

4. In colet se vor afla toate documentele primite initial si solicitarea de returnare a sumei platite, indicand contul si banca unde se vor returna banii.

5. Coletul trebuie trimis la sediul din str. Dambovitei,fara nr. (in spate la PANEMAR), Cluj-Napoca 400584, in maxim 14 zile calendaristice din momentul primirii comenzii.

6. Suma platita va fi rambursata integral in 14 de zile calendaristice de la primirea integrala a coletului de retur si scrisorii de denuntare (daca cele doua vin separat, cele 14 de zile calendaristice trec de la ultima care a fost primita).

7. ÎNREGISTRAREA CA UTILIZATOR

Site-ul Florăria Dana poate fi accesat şi vizitat fără nici o restricţie şi fără a necesita înregistrarea ca utilizator (crearea unui cont). Înregistrarea că utilizator va va oferi însă posibilitatea de a avea acces la detaliile şi situaţia comenzilor, primirea Newsletterului Florăriei Dana, aflarea tuturor actualizărilor şi beneficiilor oferite de noi, oferte promoţionale exclusive pentru utilizatori. În cazul în care alegeţi să va înregistraţi pe site-ul nostru va daţi acordul asupra acestor Termeni şi Condiţii de utilizare şi asupra Politicii de Confidenţialitate. În timpul procesului de înregistrare a contului vi se va cere să selectaţi o parolă unică. Sunteţi deplin responsabil pentru păstrarea confidenţialităţii acestei parolei şi pentru toate activităţile care au loc sub parolă. Prin autentificarea în contul dvs. declaraţi şi garantaţi că:

1. sunteţi clientul care s-a înregistrat pe site;

2. utilizaţi serviciile exclusiv în scopurile autorizate;

3. nu veţi selecta sau utiliza un nume de utilizator al unei altei persoane cu intenţia de a juca rolul acestei persoane;

4. nu veţi selecta sau utiliza un nume de utilizator, pentru care o altă persoană are dreptul, în cazul în care nu aveţi autorizaţia acelei persoane de a folosi numele acesteia;

5. nu sunteţi un concurent al Florăriei Dana, sau reprezentant al acestuia.

Va rugăm să ne înștiințați la [email protected] de orice utilizare potenţial neautorizată a contului dvs. sau suspiciune de încălcare a securităţii.

8. LIMITAREA RĂSPUNDERII

Sunteţi de acord ca (cu excepţia celor prevăzute în mod explicit în prezentul document) Florăria Dana, angajaţii, reprezentanţii şi furnizorii acesteia nu vor fi răspunzători faţă de dumneavoastră sau orice parte terţă pentru oricare dintre următoarele daune-interese legate de relaţia noastră comercială (inclusiv cu privire la produsele, serviciile noastre sau conţinutul site-ului), sau alte părţi terţe sau site-uri web: daune indirecte, exemplare, speciale, incidentale, punitive sau de consecinţă, sau daune pentru pierderi de profit, de venituri, de date sau de utilizare, suportate de dumneavoastră sau orice terţă parte, în cadrul unei acţiuni contractuale sau de prejudiciu, referitoare la produsele noastre sau de acces şi de utilizare a siteului noastru, sau a oricărui alt hiper-link al unui site terţ, chiar dacă am fost avizaţi sau înştiinţaţi de posibilitatea unor astfel de daune.

Fără a aduce atingere oricăror prevederi contrare, răspunderea noastră pentru orice daune rezultate din relaţia cu dvs. (inclusiv cu privire la produsele, serviciile noastre, sau conţinutul site-ului), sau site-uri terţe, în orice moment, va fi limitată la suma plătită Florăriei Dana pentru tranzacţia ce dă naştere răspunderii, sau, în cazul în care nu există nici o tranzacţie plătită, cea mai mică dintre sumele plătite de către dumneavoastră către Florăria Dana în ultimele douăsprezece (12) luni plus cincizeci de lei (50 lei).

9. NULITATE

Dacă orice prevedere a Termenilor şi Condiţiilor este considerată a fi invalidă, nulă sau neaplicabilă, celelalte prevederi vor continua totuşi în vigoare şi cu efecte depline, iar dispoziţia nulă, invalidă, sau neaplicabilă se va considera modificată astfel încât să fie valabilă şi executorie în limita maximă permisă de lege.

10. METODE DE CONTACTARE

Dacă aveţi orice comentarii sau întrebări, va rugăm să nu ezitaţi să ne contactaţi la: [email protected]

11. DREPTURI DE AUTOR

Conţinutul grafic şi de text, designul, arhitectură şi asamblarea acestui site este proprietatea Florăriei Dana sau a furnizorilor săi de conţinut şi sunt protejate de legile drepturilor de autor din România. Utilizatorii pot folosi acest site ca o resursă de cumpărături, dar orice altă utilizare a site-ului, inclusiv reproducerea, modificarea, distribuirea, transmiterea, republicarea, afişarea conţinutului de pe acest site este strict interzisă. În plus, software-ul folosit pe acest site este proprietatea Florăria Dana sau a furnizorilor săi şi este protejat de software sub legile dreptului de autor din România.

Puteţi sesiza orice încălcare a dreptului de autor la adresa de email: [email protected]

12. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Informaţiile pe care le colectăm de la clienţi ne ajută să personalizăm şi să îmbunătăţim în permanentă experienţă dumneavoastră pe acest site. Datele cu caracter personal ale clienţilor şi/sau vizitatorilor vor fi colectate, prin mijloace manuale şi automatizate, doar în scopul emiterii facturilor de produse, livrării comenzilor plasate, colectării creanţelor legate de acestea precum şi rezolvării solicitărilor în legătură cu activitatea comercială. Conform Legii nr. 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi liberă circulaţie a acestor date, clienţii beneficiază de drept de acces, de intervenţie asupra datelor şi de dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale. De asemenea, clienţii au dreptul de a se opune prelucrării datelor personale care îi privesc şi să solicite ştergerea datelor. Pentru exercitarea acestor drepturi, clientul trebuie să se adreseze în scris pe adresa de email [email protected].

13. ÎNTREGUL ACORD

Aceşti Termeni şi Condiţii constituie întregul acord între dvs. şi Florăria Dana cu privire la utilizarea şi materiale disponibile prin intermediul site-ului şi înlocuiesc toate comunicările anterioare sau actuale şi înţelegerile între dvs. şi Florăria Dana cu privire la acest site. Orice drepturi care nu sunt acordate în mod expres în aceşti termeni şi condiţii sunt rezervate.

14. LEGEA APLICABILĂ

Prezentul contract este supus legii române. Orice litigii născute din interpretarea şi executarea acestui contract se vor soluţiona pe cale amiabilă, iar în cazul în care nu se ajunge la un acord pe această cale se va apela la instanţele judecătoreşti competente.

15. FEEDBACK

Toate comentariile, feedback-ul, informaţiile sau materialele dvs.(“Feedback”) cu privire la site-ul Florăria Dana sunt binevenite. Ne puteţi trimite Feedback prin e-mail, completarea pe site în spaţiile de review sau comentarii sau prin alte moduri. Va rugăm să reţineţi că feedback-ul trebuie să fie considerat non-confidential şi devine proprietatea Florăriei Dana. Prin trimiterea de feedback ne atribuiţi, şi sunteţi de acord să ne atribuiţi, toate drepturile şi interesele în materie de drepturi de autor şi alte drepturi de proprietate intelectuală, în mod gratuit. Vom fi liberi să folosim feedback-ul fără restricţii.

Revizuit la data de: 15.06.2020

Folosim doar cele mai proaspete flori
Livrare flori cu flota proprie de curieri
Plată sigură şi rapidă direct pe site
Livrare flori în Cluj de Luni până Duminică