La vremuri noi, obiceiuri noi. 3 lecții ale pandemiei

livrare flori in timp de covid, tanar care livreaza flori cu manusi si masca

La vremuri noi, obiceiuri noi. 3 lecții ale pandemiei

Începutul anului pare o perioadă bună să ne stabilim noi obiective. În general, cam așa se întâmplă când luna Ianuarie vine. Ce facem de obicei când anul începe?

Ne stabilim rezoluții proaspete și ne propunem, de obicei, să realizăm mai mult, mai bine, mai repede.

Poate că și tu îți pui asemenea gânduri, obiective, rezoluții:

„Mă las de fumat”.

„Mă apuc de sală”.

„Am să mănânc sănătos”.

Știi tu, nu mai detaliem. : -)

Anul acesta, în schimb, pare că suntem ceva mai preocupați de prezent și de trecut decât de viitor. Pandemia care a marcat anul 2020 și-a pus amprenta asupra lumii întregi, dar parcă i-am simțit apăsarea mai tare la nivel individual, în micul nostru univers zilnic.

Ne gândeam zilele acestea cu o ușoară melancolie, dar cu multă speranță la ce făceam și nu mai facem:

•          Zâmbete. Ne întâmpinam clienții cu zâmbetul pe buze. Ne-am păstrat, zâmbetul dar, din păcate, clienții noștri nu ni-l mai văd, ci doar îl aud, îl simt de după mască, la telefon sau în mesaje.

•          Invitație. Obișnuiam să invităm clienții să fie curioși, să construim împreună rezultatul dorit. Încercăm să păstrăm tradiția, dar acum îi invităm pe clienți să respecte normele de prevenire a răspândirii virusului SARS – CoV2 cu ajutorul dezinfectantului pus la dispoziție la intrarea în florărie.

•          Interacțiune. Ne făcea mare plăcere să ne întâmpinăm clienții în florăria noastră. Acum am descoperit că putem crea legături trainice sau interacțiuni plăcute și în mediul online sau la telefon.

•          Consiliere. Realizarea de buchete pe placul clienților a fost mereu pasiunea noastră. Acum însă, ascultăm și mai atent omul din spatele comenzii. Știam că „cu o floare nu se face primăvară”, dar am descoperit că o vorbă bună spusă la momentul potrivit poate însenina ziua cuiva și în timpul celei mai cumplite furtuni.

La începutul pandemiei și odată cu declararea stării de urgență recunoaștem că ne-am speriat.

Ne-am simțit debusolați și nu reușeam să vedem dincolo de prezentul sumbru. Am depășit momentul cu voință și cu ajutorul celor dragi, dar de la distanță. Am vrut să ajutăm și noi, la rândul nostru, cu petale de normalitate.

Am căutat să ne adaptăm chiar dacă asta a însemnat să cumpărăm mai mult online și să plătim o taxă de livrare. Asta ca să nu ne deplasăm în hipermarketuri aglomerate. Am stat mai mult în casă decât pe terase, dar ne-am simțit împliniți știind că așa ne protejăm pe noi și pe cei dragi nouă.

Am descoperit mediul online la un alt nivel și am decis că este timpul să ducem și Florăria Dana acolo pentru toți cei care aveau nevoie de noi în siguranță.

Ne-am adaptat, dar asta nu înseamnă că am renunțat la ceea ce făceam înainte, ci,  am făcut lucrurile mai bine.

Ne-am dat seama că e bine să te adaptezi, iar asta presupune 3 REGULI de aur:

•          Acceptă că nu poți controla totul. Știm, pare greu de crezut dar chiar nu putem controla totul. Ce a ținut de noi, să respectăm regulile, am făcut. În rest, am încetat să mai irosim energie pe lucruri incontrolabile.

•          Crede în viitor. Când am decis să ne mutăm și în online am avut multe frici: „Dacă e o investiție care nu va funcționa? Ne permitem să pierdem bani în condițiile date? Dacă oamenii nu vor aprecia?” Am reușit să le depășim pe toate cu rațiune. Ne știi prea bine sau abia ne descoperi, suntem o echipă dedicată și orientată spre clienți. Întotdeauna facem ce ne stă în putință pentru ca tu să fii mulțumit de comanda ta și interacțiunea cu noi. De aici ne-am luat încrederea.

•          Concentrează-te pe micile bucurii. Ne-a dat câteva bătăi de cap tranziția în online, dar toate provocările au fost spulberate de primul feedback pozitiv pe care l-am primit! Probabil că și tu ai mici bucurii, fie că vorbim de o prăjitură, cititul unei cărți, vizionatul unui film sau chiar primirea sau oferirea unui buchet de flori. Pentru noi, micile bucuri au fost fiecare cuvânt în parte care a venit dinspre clienți și care ne-a convins că adaptarea este bună.

Echipa Florăriei Dana îți așteaptă așadar comenzile și în online, chiar aici .

Suntem online de anul trecut dar sperăm să-ți onorăm comenzile de orice fel mulți ani de acum încolo.

Dacă vrei să vezi câteva din micile noastre bucurii le poți citi cu un click aici . Iar dacă știi că mica ta bucurie e să oferi flori, te așteptăm cu drag să le comanzi. Ai livrare gratuită în Cluj-Napoca.

Noi ne-am adaptat, ne-am și schimbat, ne-am și întristat să vă vedem în număr așa redus pe parcursul anului 2020, ne-am și bucurat să vă citim părerile și feedback-ul oferit pentru tranziția noastră în online.

Cu toții am simțit schimbările aduse de pandemie. Ne-ar plăcea să descoperim în comentarii ce s-a schimbat pentru tine. Suntem chiar curioși, oare suntem singurii cărora le este dor de normalitate și de zâmbete care se văd, nu doar se aud?

Lasă-ne acum un comentariu și scrie-ne și tu 4 lucruri pe care le-ai schimbat în viața ta de când a început pandemia.

Categorii

Sesiunea a Expirat. Va rugam reluati cumparaturile.

Caută Produs